Qo‘llab-quvvatlash+998 55 500 09 90 
× Login yoki parol noto`g`ri kiritilgan. Qayta urinib ko`ring.

Savollar va javoblar

Xizmatda ishlashni boshlash

Qanday qilib mahalliy axborot bazasidan ma'lumotlarni yuklash mumkin?

Qanday qilib mahalliy axborot bazasidan ma'lumotlarni yuklash mumkin?

Agar sizda “1C: Buxgalteriya” dasturida ildindan mahalliy (lokal) axborot bazasi mavjud bo‘lsa, undagi barcha ma’lumotlarni bulutli servisga ko‘chirish imkoniyatingiz bor.
Buning uchun quyidagilarni bajaring:

  1. Mahalliy (Lokal) bazangizdagi ma’lumotlarni maxsus faylga eksport qiling. Bunda “Ma’lumotlar bazasini saqlash” funksiyasidan foydalaniladi.
  2. Ushbu faylni shaxsiy kabinetingiz orqali 1C UZTELECOM servisiga yuklang. Yuklash tugagach, tizim sizning ma’lumotlaringiz asosida yangi bulutli ilovani avtomatik tarzda yaratadi.

Shundan so‘ng, ma’lumotlar saqlangan holda va sizga tanish interfeysda ishni bulut orqali davom ettirishingiz mumkin bo‘ladi.

Qanday qilib ish seansini yakunlash mumkin?

Qanday qilib ish seansini yakunlash mumkin?

Agar kompyuteringiz faqat siz foydalanadigan qurilma bo‘lsa va boshqa shaxslar unga kira olmasa, 1c.uztelecom.uz xizmatidagi ishingizni brauzer oynasi yoki servis ilovalari/yoki shaxsiy kabinet ochiq bo‘lgan sahifani yopish orqali yakunlashingiz mumkin.
Agar kompyuterga boshqa odamlar (uyda, ofisda, kovorkingda va hokazo) kira olishi mumkin bo‘lsa, albatta, profilingizdan chiqishingiz kerak bo‘ladi. Buning uchun bir necha usul mavjud:

  • Xizmat saytida "Chiqish" havolasini bosing.
  • Ochiq ilovada ekran yuqori qismidagi foydalanuvchi ismingizni bosing va ochilgan oynada “Ishni yakunlash” buyrug‘ini tanlang;
  • Ilova menyusi orqali: yuqori o‘ng burchakdagi “Servis va sozlamalar”ni bosing, so‘ngra quyidagilarni tanlang:
    • Fayl → Foydalanuvchi ishini yakunlash [ismingiz];
  • Shaxsiy kabinetda “Mening ma’lumotlarim” yozuvi ostidagi tugmani bosing va kerakli buyruqni tanlang.
Keraksiz ish seanslarini qanday tugatish mumkin?

Keraksiz ish seanslarini qanday tugatish mumkin?

Ba’zida, boshqa qurilmadan chiqishni unutganingiz yoki dastur ishlamay qolgan holatlarda, ilovadagi faol seansni yakunlashga ehtiyoj tug‘iladi. Bunday holatlarda faol seanslaringizni o‘zingiz mustaqil chiqishingiz mumkin.

Buning uchun:

  • Xizmatdagi shaxsiy kabinetga kiring.
  • 2. Aktiv seanslar ro‘yxatini ko‘rish uchun  “Faol foydalanuvchilar” jadvalini oching:
    • Barcha ilovalardagi faol seanslarni ko‘rish uchun “Faol foydalanuvchilar” yoki “Ko‘proq → Faol foydalanuvchilar” buyrug‘ini tanlang.
    • Agar muayyan ilovaning seanslarini ko‘rmoqchi bo‘lsangiz, ro‘yxatda uning nomini o‘ng tugma bilan bosing va kontekst menyusidan “Faol foydalanuvchilar”ni tanlang.

 

  • Jadvaldan kerakli seansni toping. Tugatmoqchi bo‘lgan bir yoki bir nechta seansni belgilang.
  • Seans(lar)ni tugatish” tugmasini bosing.


Eslatma: Har bir foydalanuvchi faqat o‘z seanslarini yakunlay oladi. Agar siz abonent egasi bo‘lsangiz, tashkilot doirasida ishlayotgan har qanday foydalanuvchi seanslarini tugatish huquqiga egasiz.

Ilovada kerakli bo‘limni topa olmayapman. Nima qilish kerak?

Ilovada kerakli bo‘limni topa olmayapman. Nima qilish kerak?

Agar ilovada kerakli bo‘lim, menyu bandi, hujjat turi yoki hisobot ko‘rinmasa — xavotir olmang. Ehtimol, ular shunchaki faol holatga keltirilmagan bo‘lishi mumkin.
“1C:Korxona” tizimidagi ko‘plab ilovalarda funksiyalarni moslashtirish imkoniyati mavjud. Dastlabki sozlashda (masalan, Boshlang‘ich sozlash yordamchisi orqali) yoki ish jarayonida sizga kerakli va kerakmas funksiyalar belgilanadi.
Agar nimadir yetishmasa:

  • Ilova sozlamalarini tekshirib chiqing;
  • Zarur funksiyalar yoqilganiga ishonch hosil qiling;
  • Agar ehtiyoj bo‘lsa, administrator interfeysi yoki sizda mavjud bo‘lgan sozlamalar orqali ularni yoqing.

Shunda kerakli funksiyalarni qayta faollashtirib, ishni to‘liq davom ettirishingiz mumkin bo‘ladi..

Ilova orqali hisobotlarni davlat organlariga qanday topshirish mumkin?

Ilova orqali hisobotlarni davlat organlariga qanday topshirish mumkin?

Servis ilovalari orqali hisobotlarni davlat organlariga tayyorlash va yuborish jarayoni kompyuterga o‘rnatiladigan (lokal) versiyalardagidek amalga oshiriladi.

Hisobotlarni yaratish, ularni tekshirish va mas’ul idoralarga yuborish uchun barcha zarur funksiyalar xizmatda mavjud.

Siz xuddi lokal dasturda ishlayotgandek, hisobotlar bilan qulay va tez ishlashda davom etishingiz mumkin.

Xizmatga ulanish

1C UZTELECOM nimaga kerak?

1C UZTELECOM nimaga kerak?

1C UZTELECOM servisi foydalanuvchilarga Internet orqali "1C:Предприятие" platformasidagi amaliy yechimlardan foydalanish imkonini beradi. Bu — oddiy, qulay va foydali:
  • Ishlash uchun faqat Internet va brauzer kifoya.
  • Qayerda bo‘lishingizdan va foydalanuvchilar sonidan qat’i nazar, istalgan joydan va istalgan vaqtda ishlashingiz mumkin. Dastur va uskunalarni xarid qilish, o‘rnatish, sozlash yoki texnik xizmat ko‘rsatishga vaqt va pul sarflashga hojat yo‘q.
  • Biz sizga “1C” dasturlarining to‘liq funksional versiyalariga kecha-yu kunduz Internet orqali uzluksiz kirish, avtomatik yangilanishlar, ma’lumotlaringizning ishonchli saqlanishi va himoyasi, qulay ma’lumot almashinuvi kabi keng imkoniyatlarni taqdim etamiz.
  • Bundan tashqari, foydalanuvchilarga “1C:ИТС” axborot tizimidagi materiallarga ham kirish huquqi beriladi.
Bu mening biznesim uchun mosmi?

Bu mening biznesim uchun mosmi?

Xizmat asosan kichik va o‘rta korxonalar, shuningdek yakka tartibdagi tadbirkorlar uchun mo‘ljallangan.

  • Hozirda xizmat orqali quyidagi 1C:Korxona ilovalaridan foydalanish mumkin:
  • buxgalteriya hisobini yuritish,
  • ish haqi hisoblash,
  • korxonaning moliyaviy-xo‘jalik faoliyatini kompleks avtomatlashtirish,
  • Internet orqali hisobot topshirish va boshqa ko‘plab vazifalar.
Mahalliy (lokal) dasturdan qanday farqi bor?

Mahalliy (lokal) dasturdan qanday farqi bor?

Xizmatdagi ilovalar bilan ishlaganda foydalanuvchilar an’anaviy lokal dastur versiyalaridagi deyarli barcha funksiyalardan foydalanish imkoniga ega bo‘ladi. Jumladan, xizmat orqali ishlayotganda foydalanuvchi hujjatlarni chop etishi, elektron xat yuborishi, shuningdek dastur tomonidan qo‘llab-quvvatlanadigan maxsus uskuna — shtrix-kod skanerlari, etiketka va chek printerlari, fiskal registratorlar hamda boshqa qurilmalarni kompyuteriga ulashi mumkin.

Servisdagi ilovalarning foydalanuvchi interfeysi avvalgidek qoladi, uni qayta o‘rganishga hojat yo‘q.

Xizmatning afzalliklari:

  • Qulay va oddiy foydalanish – faqat Internet va brauzer kifoya. Ro‘yxatdan o‘tgan zahoti ilovalardan foydalanishni boshlashingiz mumkin.
  • Xarajatlarning kamayishi – dastur va uskuna o‘rnatish, yangilash, texnik xizmat ko‘rsatish, mutaxassislar yollash zarur emas.
  • Jamoaviy ishlash imkoniyati – hamkasblar bilan bir vaqtda ishlash mumkin, ularning qayerda bo‘lishidan qat’i nazar.
  • Istalgan joydan kirish – dunyoning istalgan nuqtasidan, har qanday qurilmadan ishlash mumkin.
  • Dasturiy ta'minotni joriy etishga ketadigan vaqt va xarajatlarni qisqartirish – hech narsa o‘rnatish va sozlash shart emas.
  • Ma’lumotlarning xavfsizligi va xizmat uzluksizligi – dasturlar va ma’lumotlar ishonchli data-markazda saqlanadi, muntazam zaxira nusxalari olinadi va xizmat barqarorligini provayder mutaxassislari ta’minlaydi.

Ba’zi ish xususiyatlari:

  • Dasturlar va normativ-ma’lumotnomalarni yangilash — foydalanuvchilar emas, balki xizmat administratorlari tomonidan amalga oshiriladi.
  • Ilovalarning to‘g‘ri ishlashi va boshqa foydalanuvchilar ma’lumotlarining xavfsizligini ta’minlash uchun ayrim cheklovlar mavjud. Masalan, siz xizmatdagi ilova kodini o‘zgartira olmaysiz.
Xizmat narxi necha pul?

Xizmat narxi necha pul?

Tavsiya etilgan narxlar bo‘yicha ma’lumotni quyidagi havola orqali bilib olishingiz mumkin.

“1C Uztelecom" bilan ishlash uchun nima kerak?

“1C Uztelecom" bilan ishlash uchun nima kerak?

UZTELECOM’ning 1C asosidagi bulutli xizmati foydalanuvchilarga SaaS (xizmat sifatida dasturiy ta’minot) modeli asosida 1C:Korxona 8 ilovalari bilan ishlash imkonini beradi.
Ish boshlash uchun:

  • Kompyuteringizga hech qanday dastur o‘rnatish shart emas;
  • Oddiy brauzer orqali Internetga ulanishingiz kifoya;
  • Brauzerda maxsus veb-sahifani oching va ishlashni boshlang.

Ilova

Brauzer orqali ishlash

Brauzer orqali ishlash

"1C:Korxona" tizimi ilovalari Internet orqali Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge kabi mashhur brauzerlarning deyarli barchasida to‘g‘ri ishlaydi.
Eng yaxshi tezlik, barqarorlik va xavfsizlikni ta'minlash uchun brauzerlarning so‘nggi versiyalaridan foydalanish tavsiya etiladi.
Agar xohlasangiz, siz maxsus “ingichka mijoz” (тонкий клиент) dasturidan ham foydalanishingiz mumkin — bu 1C kompaniyasining ilovasi bo‘lib, u xizmat bilan ishlashda kengroq imkoniyatlar va yuqori samaradorlikni taqdim etadi.

Internet sekin bo‘lsa, ishlay olamanmi?

Internet sekin bo‘lsa, ishlay olamanmi?

Ha, albatta ishlay olasiz.
"1C:Korxona" tizimi ilovalarida aynan shunday holatlar uchun maxsus ish rejimi mavjud. Bu rejim sekin yoki beqaror Internet aloqasi uchun optimallashtirilgan. U kamroq ma’lumot yuboradi va serverga murojaat sonini qisqartiradi, bu esa ishlash tezligini oshiradi.

Uyda yoki ta’til paytida ishlash mumkinmi?

Uyda yoki ta’til paytida ishlash mumkinmi?

Ha, albatta mumkin.
Xizmatga dunyoning istalgan nuqtasidan — Internet bor joydan kirish mumkin. Kompyuteringizga hech qanday dastur o‘rnatishingiz shart emas — oddiy brauzer kifoya.
Ilovalar ishlashini xizmat administratorlari (ya’ni “1C” kompaniyasi) ta’minlaydi. Sizga kerak bo‘ladigani — barqaror Internet aloqasi xolos.

Ma’lumotlarim yo‘qolib ketmaydimi?

Ma’lumotlarim yo‘qolib ketmaydimi?

Yo‘q, xotirjam bo‘ling — barcha ma’lumotlaringiz xavfsiz saqlanadi.

  • Barcha ma’lumotlar maxsus himoyalangan data-markazda saqlanadi, u yerda xavfsizlik va monitoring tizimlari mavjud.
  • Doimiy zaxira nusxalar olinadi, bu esa nosozlik yuz bersa, ma’lumotlarni tiklash imkonini beradi.
  • Siz istalgan vaqtda o‘z ma’lumotlaringizni zaxiralab, kompyuteringizda saqlashingiz mumkin.
  • Ma’lumotlarga faqat siz va siz ruxsat bergan foydalanuvchilar kirish huquqiga egadir.
  • Internet orqali ma’lumot uzatish HTTPS himoyalangan protokoli orqali amalga oshiriladi, bu esa ma’lumotlarning shifrlanishini va ruxsatsiz kirishlardan himoyalanishini kafolatlaydi.
Xizmatdagi ilovalarni kim yangilaydi?

Xizmatdagi ilovalarni kim yangilaydi?

Xizmatdagi barcha ilovalarni yangilash va texnik qo‘llab-quvvatlash markazlashtirilgan tarzda platforma tomonidan amalga oshiriladi. Bu foydalanuvchilarga har doim dasturiy ta'minotning eng yangi versiyasi bilan ishlash imkonini beradi — sizga hech qanday qo‘shimcha harakat yoki mutaxassis yollash shart emas.
Xulosa qilib aytganda, siz hech qanday ortiqcha harakatsiz zamonaviy va doimiy rivojlanib boruvchi yechimdan foydalanasiz.

© 2025 “Ozbektelekom” AK
Barcha xizmatlar litsenziyalangan. Barcha huquqlar himoyalangan. Barcha savdo belgilari ularning egalariga tegishli. Sayt sinov rejimida ishlamoqda.
Texnik qo‘llab-quvvatlash:
+998 55 500 09 90 
1c@uztelecom.uz

Kutish belgisi Xizmat menejeri bilan ulanish o‘rnatilmoqda. Iltimos, kuting.
Yuqoriga